Our Blog

Mire érdemes odafigyelned influenza esetén?

Fontos odafigyelned magadra, amikor az influenza járvány tombol! Praktikus, és talán túl egyszerűnek is tűnő lépéseket mutatunk, de hidd el; kis odafigyeléssel hatékonyak! Részesítsd előnyben a vegyszermentes megoldásokat, a népi fortélyokat!

 1. Étkezz egészségesen és vitamin dúsan


Fontos, hogy minél több színű zöldség és gyümölcs legyen az étrended része és persze csökkentsd a húsfogyasztást. Tudom, ez van, akinek a lehetetlen-t verdesi, de a csökkentés nem a teljes elhagyást jelenti. Kezdheted kicsiben. Mondjuk, hogy a héten egy napot kinevezel húshagyónak. De akkor azt be is tartod. NEM! Vacsira se. :-)

Viszont a zöldségek mennyiségét növelheted csordultig, puposan, tányérra rá nem férően! Abból annyit ehetsz, akár nyersen, akár párolva, sütve amennyi csak jól esik!

Nassolás helyett, válasz a gyümölcskosárból. Csillapítja az édesség iránti vágyat, egészséges és még finom is!

2. Igyál tiszta vízből napi 2-3 litert

A tiszta víz sejtjeink alapja, ezért elengedhetetlen, hogy megfelő mennyiségben jusson hozzá a szervezeted. Nem is olyan ijesztő ez a mennyiség, ha elfelezed. Nekem legalábbis ez vált be. Egy nagy üveg délelőtt, és egy ugyanekkora délután is.

De megpróbálhatod azt is, hogy reggel 8 és este 6 óra között minden óra egészkor/23 perckor megiszol egy pohárral.  Egy a lényeg, hogy ez a minimum, amit magadhoz kell hogy végy. De meglátod, ha ezt a szokást képes vagy a minden napi rutinodba építeni, akkor rövid időn belül érezni fogod, hogy energikusabb vagy, a bőröd feszesebb és tapasztalhatsz még magadon számtalan jótékony hatást.

Amennyiben Te haladó vízfogyasztó vagy, akkor először is gratulálok! Másod sorban pedig tudok egy szuper vízkúrát, melyről itt olvashatsz bővebben!

3. A “régiek” még tudták: méz, citrom, fokhagyma

A méz használata az ősi időkre vezethető vissza. Eleinte mindössze finom, édes íze miatt fogyasztották, de azóta kiderült hogy ásványokban és vitaminokban is páratlan. Baktérium ölő hatása miatt volt idő, mikor sebgyógyításra is bevetették, de persze az influenza szezonban is érdemes gondolni rá. Kedvező tulajdonsági közt meg kell említenem még, hogy kedvezően hat az emésztésre, az izomzatra, serkenti a vérkeringést. Mivel magas az energia tartalma bevetheted fáradékonyság ellen is, de csak óvatosan, mert nagyobb mennyiségben hízlal.

A citrom igazi vitamin bomba. Ha forró teára vágysz, ne felejtsd ki belőle! Nem mellesleg gyulladásgátló, antioxidáns forrás, szorongás csökkentő és felveszi a versenyt a cukorbetegséggel.

A fokhagyma szintén erős antibakteriális hatású! Kezdők piritóssal vehetik magukhoz a betevőt belőle, haladók rághatják akár a vacsora mellé is.

Tags:

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!

Frissítettük adatvédelmi szabályzatunkat. Oldalunk sütiket használ. Részletek...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close